A Milan vezetősége azon dolgozik, hogy újratárgyalja és kedvezőbb pénzügyi feltételekkel meghosszabbítsa a legfőbb szponzori megállapodásait.
Általában szoros összefüggés van a pályán elért eredmények és a szponzori bevételek alakulása között, hiszen minél jobban teljesít és magasabb szinten van egy csapat, annál vonzóbb a szponzorok számára. A MilanNews közlése szerint néhány hete a Milan küldöttsége Ivan Gazidis vezetésével Dubajba utazott a világkiállításra és az eseményen lehetőség nyílt személyesen egyeztetni az Emirates felső vezetésével a partnerségről.
Az arab légitársaság 2007 óta áll együttműködésben a Milannal, a kezdeti partneri kapcsolat után 2010-től az Emirates lett a mezszponzor. A jelenlegi partnerség – amely a következő idény végéig szól – mintegy 14,2 millió eurós bevételt garantál éves szinten a Rossoneri számára és az összeghez további bónuszok társulnak.
A beszámolók szerint pozitív megbeszélések voltak a Milan és az Emirates között. Az elkövetkező hónapokban lesz idő újratárgyalni és meghosszabbítani az együttműködést. A csapat másfél éve tartósan rendkívül jól teljesít és a Bajnokok Ligájába való visszatérés hatására magasabb bevételre tehet szert a mezszponzor jóvoltából.
Továbbá a Milan vezetősége kapcsolatban áll a Pumával is és az elmúlt hónapokban pozitív jelek voltak az aktuális megállapodás meghosszabbításáról. A német sportszergyártó éves szinten 13 millió eurót + bónuszokat fizet a Milannak és hosszabbítás esetén ez a szám jelentősen emelkedhet.
6 hozzászólás
Szuper ötlet, Hajrá!!
Ha BL-ben szereplünk folyamatosan akkor magasabb lesz a szponzoráció díja is.Jó úton haladunk.Gazidis úgy nézz ki ráhagyja az igazolások jelentős részét Maldini,Massara párosra ő meg a gazdasági részét intézi inkább.Csak így tovább.
Szükség is lesz rá hiszen a meghatározó játékosok fizetése is duplájára emelkedik
Ez így egész jól hangzik. Mindenki teszi a dolgát a csapat meg egyre jobban játszik.
Így van csak jöjjenek az eredmények
Nagy előrelépés történt mióta Gazidis átvette a gazdasági szekció vezetését. Lehet, hogy régebben csak nem voltak ennyire beharangozva a hasonló üzletek, de elég szembetűnő, mióta a dél-afrikai van az élen folyamatosan köttetnek meg új szponzori szerződések.