A Milan hétfőn a hivatalos honlapján jelentette be, hogy új szponzori megállapodást kötött a Wefoxszal, amelynek logója a következő mérkőzéstől megjelenik a csapat mezein.
Mint arról a múlt héten beszámoltunk, a klub vezetősége előrehaladott tárgyalásokat folytatott a Wefox biztosítóval egy prémium partneri együttműködésről. Ahogy várható volt, a felek egyezségre jutottak és megtörtént a szerződés aláírása. A Milan hétfő délelőtt hivatalosan is bejelentette az új mezszponzor érkezését.
„Az AC Milan örömmel jelenti be, hogy új partnerséget kötött a Wefoxszal, amelynek eredményeként a vezető európai biztosító a klub hivatalos biztosítási partnerévé válik és csatlakozik a Rossoneri prémium partnereinek listájához.”
A megállapodás részeként – a klub története során először – a Wefox logója megjelenik a férfi csapat mezének hátulján a mezszámok alatt. Az új szponzorral ellátott mezeket először február 25-én az Udinese elleni bajnokin fogják viselni a játékosok.
Casper Stylsvig, a Milan igazgatója: „Örömmel üdvözöljük a Wefoxot a prémium partnercsaládunkban. A Wefox logó megjelenése az ikonikus Milan-mezen nagy büszkeséggel tölt el bennünket. Bár minden bizonnyal ez a partnerségünknek a legkézzelfoghatóbb aspektusa, azt szeretnénk, hogy ez egy izgalmas együttműködés kezdetét jelentse mind a márkák, mind a rajongók számára.”
Az Emirates és a BitMEX után a Wefox lett a Rossoneri harmadik mezszponzora. A MilanNews és a CalcioFinanza megerősítette, hogy a német székhelyű biztosító éves szinten körülbelül 6-8 millió eurót fizet a klubnak a szponzori megállapodás részeként. Összehasonlításképpen a mezek hátulján szereplő szponzorral az Inter 5 millió eurót+bónuszokat kap a Lenovótól, míg a Juventus 6,5 – 10 millió eurót a Cygamestől.
2 hozzászólás
Ezek szerint reális a kapott pénz. Gratulálunk Caspernek és Gazidisnek is, legalább a saját fizetésükre megkeresték a pénzt. 😁
Sok kicsi sokra megy! Csak így tovább!