A Milant tulajdonló RedBird Capital Partners két másik befektetőcsoporttal együtt 24 százalékos részesedést vásárolt a Formula-1-ben szereplő Alpine csapatban.
Az Otro Capital, a RedBird Capital Partners és a Maximum Effort Investments alkotta befektetői csoport 200 millió eurós befektetéssel 24%-os résztulajdont szerzett az Alpine Forma-1-es csapatában – ezt az F1-es csapat anyavállalata, a Renault jelentette be hivatalosan.
Ezzel a RedBird a labdarúgás után az autósportba is invesztál. Gerry Cardinale amerikai üzletember által vezetett csoport olyan klubokban érdekelt, mint a Premier League-ben szereplő Liverpool FC vagy az olasz Milan illetve a francia bajnokságban szereplő Toulouse labdarúgócsapata, továbbá közvetetten a harmadik legnagyobb résztulajdonosa a Boston Red Sox baseballcsapatnak is.
A Maximum Effort eközben az ismert hollywoodi színész, Ryan Reynolds és a producer-komikus Rob McEhenney irányítása alatt áll. Ők jelenleg a Wrexham FC futballklub tulajdonosai is. Hozzájuk most egy harmadik színész, Michael B. Jordan is csatlakozott befektetőként.
A Renault közleményében kiemelte, az új befektetők tapasztalt és a sport területén már bizonyító résztvevők, akiknek a szponzoráció, a jegyértékesítés, a kiszolgálás és a kereskedelmi-marketing oldalon nagy hasznát fogják venni a folytatásban. „Az Alpine F1-es csapata szintén élvezni fogja a befektetőcsoport szakértelmét az adatok és a technológia világában, ami kulcsfontosságú a marketing és kereskedelmi teljesítmény szempontjából” – vázolták, mely területeken várnak segítséget az új partnerüktől.
Az Alpine márkaigazgatója, Laurent Rossi a megállapodás kapcsán nyilatkozott.
„Ez a szövetség fontos lépés a teljesítményünk minden téren történő javítása szempontjából. Az Otro Capital, a RedBird Capital Partners és a Maximum Effort Investments nemzetközi játékosnak számítanak, akiknek komoly eredményeik vannak a sport ágazatán belül. Velük elismert szakértelemmel gazdagodunk a média- és marketingstratégiánk szempontjából, ami nélkülözhetetlen segítség a sportteljesítményünk szempontjából is hosszú távon. Emellett a járulékos bevételt, amit így generálunk, vissza fogjuk forgatni a csapatba, hogy felgyorsítsuk a mi csúcstámadó tervünket, mellyel célunk, hogy felzárkózzunk az élcsapatokra a csúcsteljesítményű létesítmények és felszerelés tekintetében.”
13 hozzászólás
Akkor verstappen lehetne az új 9 esünk. Bár a belga vonal eddig sem volt a legjobb. Leclerc meg jobb szélre. Hamilton meg jó lesz labdaszedőnek 😀
De Verstappen nem balga Belga,hanem Holland. 🙂
Ja, az még jobb. Megvan az új Van Basten 😀
Akkor a Tonaliért kapott összeget máris sikeresen befektette Gerry?
Mit látnak abban az F1-ben? Nem is értem. Na de nem az én pénzem.
Csúnya lesz amit írok, de remélem, hogy idén nem érünk el semmit és a valaha volt legrosszabb tulaját a Milannak elzavarják a szurkolók.
vegyen NBA vagy Baseball csapatot ez a bohóc, de ne ilyen tradiciokkal rendelkező klubot nézzen fejős tehének ez a senkiházi yenki!!! Tönkre tette a csapatunkat!!!
Csak nehogy az üzemanyagon spóroljon ott meg.🤣
Érdekes, erre van pénz.
Szarakodás nélkül elhozni, akit kell, az nem megy, mert spórolni kell, és a csapat termelje ki magának a pénzt. De amikor az megvan, akkor sem sikerül megvenni azt, akiről mindannyian tudjuk, hogy kell.
Bravó. Kíváncsi vagyok, hogy a Moncada-Furlani duó mennyivel lesz eredményesebb a csapat minőségének javításában, mint Paolo. Magyarul sikerül-e épkézláb embereket hozni, és beválnak-e. Kamadáról nagy a csend.
Lehet majd hétvégente bohóckodni és afterpartizni a paddock világában. Ha már a San Siróba derogál neki elmenni.
Mielőtt elkezdetek háborogni nézzétek már meg a Redbird Capital portfoliot es hogy mivel foglalkozik a csoport. Ennek semmi köze sincs a Tonali transzferhez nem az Ac Milan ( Kft) pénzét költik.
Biztos vagy benne? Van még pénze az AC Milannak? Vagy itt minden össze van mosva, hogy az isten se tudja átlátni? Tudod ez amerika!
Bonyolult kèrdès ez szerintem. Van saját megtermelt pènz, több mint az elmúlt 10 èvben bármikor. A külső tulajdonosi tőke injekció az más kèrdès, azt mindig valamilyen èrdek vezèrli. Ez lehet a jövőbeli profit vagy bármilyen más egyèni èrdek, pl. hatalmi, önmegvalósitás. Az utóbbiak általában csak rövid távon működnek.
Akkor lehet Leaot már a volán mögött fogjuk látni jövőre az időmérőn…
Folyamat arról olvasni , hogy kik érkeznek . Még senki nem érkezett .
Csak a duma…
Megy a szokásos kamuhír keverés…