Nyilvánosságra hozták, hogy ki az a három játékos, akinek a nevével ellátott következő szezonbeli mezekből a legtöbb fogyott az értékesítés első három napjában.

A Puma kedden hivatalosan is bemutatta a Milan hazai illetve kapus mezét a 2020/2021-es idényre. A hazai szerelés széles piros-fekete csíkos és a mintázatot a híres Galleria Vittorio Emanuele II, azaz Milánó egyik legnagyobb turistalátványossága ihlette.

Nemrég az ANSA a klubhoz közeli forrásokra hivatkozva arról számolt be, hogy a szurkolók körében hatalmas az érdeklődés az új mez iránt és a Milan az első két napban 17-szer több új mezt értékesített, mint tavaly.

A Tuttosport nyilvánosságra hozta, hogy a Milan háza táján mely játékosok mezeiből fogyott el a legtöbb az elmúlt napokban. Nincs meglepetés, természetesen a Zlatan Ibrahimovic nevével ellátott Milan-mezek a legkelendőbbek a Rossoneri szimpatizánsok körében.

A második legtöbb új mezt Theo Hernández nevével értékesítették, míg a harmadik legnépszerűbb Gianluigi Donnarumma kapusmeze.

4 hozzászólás a bejegyzéshez