Tovább folytatódik a Milan és az Emirates légitársaság több mint egy évtizede tartó együttműködése.
Az elmúlt 10 évben az Emirates volt a Milan főszponzora és az aktuális szerződés – amit még Adriano Gallianiék kötöttek – 2020 nyaráig szólt. A várakozásoknak megfelelően a felek meghosszabbították a szerződést és a hivatalos bejelentés meg is történt egy nappal a 2020/21-es idényre szóló hazai mez bemutatása előtt.
„AZ AC MILAN ÖRÖMMEL JELENTI BE, HOGY MEGHOSSZABBÍTOTTA A SZPONZORI MEGÁLLAPODÁSÁT A VILÁGSZÍNVONALÚ EMIRATES LÉGITÁRSASÁGGAL A 2022/2023-AS IDÉNY VÉGÉIG. AZ EMIRATES LOGO TOVÁBBRA IS AZ ELSŐ CSAPAT ÉS AZ UTÁNPÓTLÁSBAN SZEREPLŐ CSAPATOK MEZÉN FOG SZEREPELNI, AHOGY AZ ELMÚLT 10 ÉVBEN.”
Olvasható a közlemény a klub hivatalos honlapján. Az egyezség tehát 2023 nyaráig szól, vagyis három évvel hosszabbítottak.
Az új szerződés pénzügyi vonatkozásairól is derültek ki részletek. A korábbi egyezség éves szinten körülbelül 18 millió eurót hozott a Milan kasszájába, míg az új kontraktus némi csökkentést tartalmaz – tekintettel a csapat elmúlt évekbeli teljesítményére és eredményeire, valamint a Bajnokok Ligája-szereplés hiányára. A Calciomercato szerint a Milan az előző megállapodáshoz képest nagyjából 15 százalékkal kap kevesebbet az arab légitársaságtól.
1 hozzászólás
Kis foci, kis pénz…