A Milan új 3. számú meze a legkelendőbbek között van az elmúlt éveket tekintve.
Csütörtökön mutatta be a Puma a csapat újdonsült harmadik számú szerelését, amely lila színű, kékes átmenettel a meze elején. Az új mezt felemás megítéléssel fogadták a Milan-szurkolók a közösségi oldalakon, hiszen a rajongók egy része nemtetszését fejezte ki a klub hagyományaitól eltérő extrém színösszeállítás miatt, míg mások pozitív véleménnyel voltak az újításról és a dizájnról. Mindenesetre az eladási számok egyértelműen azt mutatják, hogy sikeresnek bizonyul a szokatlan színösszeállítás.
A MilanNews tájékoztatása szerint az új harmadik számú mez a megjelenésének első napján a második legmagasabb eladási számot generálta az elmúlt 5 esztendőt tekintve, vagyis ez a második legkelendőbb Milan-mez a szurkolók körében.
Az első 24 órában közel rekordszámú vásárlás történt az új mezből. A klub az elmúlt 5 évben ennél több mezt csak a 2022/23-as idényre tervezett hazai mezből adott el a megjelenés napján a klub történetének 19. bajnoki címének megnyerését követően. A Milan bejelentése szerint az új harmadik számú mez szeptember végén a Verona elleni bajnokin fog debütálni a San Siróban az 5. fordulóban.
Manapság már szinte természetessé vált, hogy a különböző sportszergyártók az adott klubszínektől és a hagyományoktól eltérő színösszeállításokkal próbálkoznak a harmadik számú mezek tervezésénél. Az elmúlt egy évtizedben a Milannak volt arany, sárga, sötétzöld, fekete, kék és olívazöld színű harmadik számú szerelése is.
4 hozzászólás
Én megmondtam, hogy jó ötlet! 🙂
Nem szép dolog Milan-szurkolókra negatív dolgot mondani, de az, aki a piros-fekete mez (vajon miért is ez a csapat “becézése”, hogy ROSSONERI?!) iránt lett elkötelezett, az rejtély, hogy köthet ki ennél a naplemente jellegű borzalomnál… Felmentést akkor kaphatnak, ha mindhárom idénymezt megvették…
A végén még ennek hatására tényleg kitalálja a RedBird, hogy átalakítja a klubcímert, mondván, nem igazán elfogadó, egyenlőséget demonstráló, toleráns, érzékeny és színes.
Igen, erdekes lenne latni egy olyan statisztikat, hogy a tobbseg minimum 2 mezt vett es azokbol az egyik ez csodalatos mez 🙂
„Csak azt a statisztikát hiszem el, amit én magam hamisítottam.”🤣
Fiatal célcsoportokra szabott póló -mez. Divat mostanában hogy a 3. mez egyedi, elütő, úgymond hétköznapi, sportos , divatos viseletre van optimalizálva. Lásd Barca tarka 3. mezei. A szurkolóknak szól. Úgy látszik az amcsik csinálják a bizniszt, nem csak beszélnek róla. Én inkább arra lennék kíváncsi a statból, hol adtak el sokat? (USA?)