Csütörtökön a Puma és a Milan a Koché divatmárkával közösen hivatalosan is bemutatta a csapat új negyedik számú mezét a 2022/2023-as szezonban.
Mint arról beszámoltunk, a Puma úgy döntött, hogy idén is piacra dob egy negyedik számú kollekciót a Milannak és ezúttal a Koché divatmárkával együttműködve készítette el az új mezt. A Koché egy francia divatmárka, amelyet 2015-ben Christelle Kocher divattervező alapított Párizsban. A márkának már volt közös projektje a Milannal az előző szezonban.
„A játéknak soha nincs vége.” – ezzel a mottóval jelent meg a Milan új negyedik meze. A tervezők pixeles dizájnban jelenítették meg az ikonikus piros-fekete csíkokat. A logók és a szponzori feliratok arany színűek. Bemutatták a hozzá tartozó kapusmezt is, amely arany színben pompázik. A negyedik számú mez vasárnap az Atalanta elleni mérkőzésen fog debütálni és ebben fognak pályára lépni a játékosok. A mez megvásárolható a Milan Store-ban, valamint a Puma hivatalos üzleteiben.
7 hozzászólás
Hááát, HA gonosz akarnék lenni azt mondanám pontosan ez illik a tulajdonosunk csapathoz való hozzáállásához, a 4K és 8K világában 320X240-es felbontásban akarnak éles képet kapni és várják el hogy a végeredmény mindig szép tiszta kép legyen. Pioli/Maldini/Massara meg Photoshop-oljon belőle valami csilli-villit…
😀 😀 😀 😀 😀
Nekem amúgy tetszik, ha nem ez a fő mez, hanem csak hébe-hóba ebben játszanánk.
A tavalyi negyedik számúnál és az idei libafos zöldnél, hatványozottan jobb, meg amúgy sem sűrűn fogjuk látni. 😀
Elmúlt már Karácsony! 🙂
Tök mindegy, csak nyerjünk benne. Én például imádom a libafos zöld mezünket azzal a vakító neon írással, olyannyira hogy meg is kaptam Karáncsonyra ajándékként. Ízlések és pofonok.
Mi értelme egy olyan negyedik számú meznek, ami ugyan úgy piros-fekete, mint az első számú mez? A kapus mez okés, ilyesmi színűre nem is emlékszem.
Csak egy méret van?pacuhán lóg mindenkin,amúgy még nem is lenne vészes.
A szó ami eszembe jut erről a szettről: a bohóc