Megkezdődtek a tárgyalások a Milan vezetősége és az Emirates légitársaság között a 2020. június 30-ig szóló egyezség meghosszabbításáról.

Az arab légitársaság először 2007 szeptemberében kötött szponzori megállapodást a klubbal, amelyet a következő évben kibővítettek kiemelt szponzori szintre. Az Emirates 2010 óta a Milan mezszponzora és a vállalat neve először a 2010/2011-es idényben volt látható a Rossoneri mezén a BWIN-t váltva. 2014 decemberében a felek újabb öt évre szóló szerződést írtak alá és ez az egyezség hamarosan lejár.

A MilanNews beszámolója szerint már néhány héttel ezelőtt megkezdődtek a megbeszélések a Milan és az Emirates között a 2020. június 30-án lejáró szponzori szerződés meghosszabbításáról. Az Emirates – az Audival és az Adidasszal ellentétben – maradt a milánói klub támogatója, azok után is, hogy Silvio Berlusconi 2017 tavaszán értékesítette a klubot a kínai érdekeltségű Yonghong Li-nek, aki később becsődölt.

Ivan Gazidis, a Milan vezérigazgatója azon dolgozik, hogy új megállapodást kössön a légitársasággal. A dél-afrikai szakember ezen kívül még más vállalatokkal is tárgyal a szponzorációról a klub bevételeinek növelése érdekében. A MilanNews megjegyzi, hogy ezek között szerepel egy kiemelt partner is, amely megvásárolhatja a Milan és az Inter leendő új stadionjának névhasználati jogait.

Néhány hónappal ezelőtt készült egy kimutatás arról, hogy mely klubok tesznek szert a legmagasabb bevételre a mezszponzori szerződésekből. Az Emirates jóvoltából a Milan az európai topligákat tekintve a 13. helyen áll évi 18,5 millió eurós bevétellel.