Tania Moreno, a Milan marketing igazgatója szerint Christian Pulisic és Yunus Musah érkezésének óriási hatása volt a klub kereskedelmi szektorára, mind a jegyértékesítés, mind a mezeladás tekintetében.
„Ahhoz, hogy szurkolókat vonzzunk, képesnek kell lennünk túlmutatni a játéktéren. A zene, a gaming, a divat és a más területek lehetővé teszik számunkra, hogy új közönséggel teremtsünk kapcsolatot és tovább erősítsük a kapcsolatunkat a jelenlegi szurkolói bázisunkkal.” – mondta Moreno a 2023-as Soccerex eseményen Miamiban.
„Nagyon szerencsések vagyunk, hogy Milánóban, a divat egyik fővárosában vagyunk. Megpróbáljuk kihasználni a divatiparban tevékenykedő vállalatok márkaértékét, hogy sikeresen vonzzuk az amerikai közönséget. Néhány példa erre a Koche-val és az Off-White-tal kötött együttműködéseink az elmúlt két évben. Szeretnénk kihasználni az ilyen típusú együttműködéseket, hogy hitelesek legyünk. Ezen túlmenően további hírek várhatóak ezen a fronton. Az idei szezonban a negyedik mezünket a partnerünkkel, a Pumával és egy nagy amerikai márkával való együttműködés keretein belül készítjük.”
Morenót októberben nevezték ki a marketing osztály vezetőjének a Milannál.
„Ez az első tapasztalatom a futball világában, de úgy érzem, hogy ez a munka ideális számomra, tekintve, hogy az édesapám az 1970-es években a Milan utánpótlás csapatában játszott és egész életében Milan-szurkoló volt, így Rossoneri-családban nőttem fel. Az Egyesült Államokban különböző iparágakban dolgoztam és most nagy megtiszteltetés illetve kiváltság számomra, hogy a marketing és a márkaépítés terén szerzett tapasztalataimat, valamint a globális perspektívámat átadhatom a Milannak. A cél, hogy tovább folytatódjon ennek a nagyszerű klubnak a története, növekedjen a márka, erősítsük a szurkolókkal való kapcsolatot és segítsük őket abban, hogy életre szóló emlékeket szerezzenek.”
„Egyesült Államok? Amerikai tulajdonosaink vannak és a RedBird nagy tapasztalattal rendelkezik globálisan a sport, a média, a szórakoztatás és a kultúra terén. A szakértelmüknek köszönhetően a klubunk a pályán és azon kívül is növekedési szakaszát éli meg. Ezért dolgozunk együtt olyan hatalmas partnerekkel, mint a New York Yankees, amellyel olyan – a maga nemében egyedülálló – innovatív partnerséget alakítottunk ki, hogy összehozzuk a világ két legikonikusabb márkáját. A stratégiánk az Egyesült Államokban máris meghozta a gyümölcsét, hiszen a YouGov nemzetközi piackutató és elemző cég tanulmánya szerint a Milan a legnépszerűbb olasz futballklub az Egyesült Államokban.”
A Milan vezetősége a nyári átigazolási időszakban három amerikai nemzetiségű játékost is igazolt, nevezetesen a férfi csapatba Christian Pulisic-et és Yunus Musah-t, míg a női együttesbe Allyson Swaby-t.
„Először is, ezek a játékosok azért vannak a Milanban, mert fantasztikus futballisták. Ugyanakkor tagadhatatlan, hogy a jelenlétükkel segítenek nekünk abban, hogy még jobban elérjük az amerikai közönséget és nagy hatása van a kereskedelmi szektorra is. Csak, hogy néhány példát említsek, a jegyeladások tekintetében több jegyet és VIP-jegyet értékesítettünk az amerikai nemzetiségű szurkolóinknak, mint korábban.”
„Ami az árucikkek értékesítését illeti: Christian Pulisic nevével ellátott mezek 74 százalékát az Egyesült Államokban adjuk el. Még lenyűgözőbb adat, hogy az USA-beli összes eladás – azaz minden terméket figyelembe véve – 110 százalékkal emelkedett az előző évhez képest. Ez hatalmas mértékű növekedés. Végül 2023 júliusa óta az összes mezeladás 20 százalékát az Egyesült Államok teszi ki.”