• Fórum
    • Chat
    • Bejelentkezés
    2023. december 7., csütörtök Belépés
    Facebook Twitter Instagram
    Regisztráció
    AC Milan Club BudapestAC Milan Club Budapest
    • Kezdőlap
    • Hírek/Cikkek
    • 2023/24
      • Felkészülési meccsek
      • Átigazolások
      • Serie A
      • Bajnokok Ligája
      • Olasz kupa
    • AC Milan
      • Játékoskeret
      • Szakmai stáb
      • Női csapat
      • Primavera csapat
      • Korábbi szezonok
        • 2022/23
          • Serie A
          • Bajnokok Ligája
          • Olasz kupa
          • Olasz szuperkupa
          • Felkészülési meccsek
        • 2021/22
          • Felkészülési mérkőzések
          • Átigazolások
        • 2020/21
          • Felkészülési mérkőzések
          • Serie A
          • Európa Liga
          • Olasz kupa
          • Átigazolások
        • 2019/20
          • Felkészülési mérkőzések
          • Átigazolások
          • Serie A
            • Menetrend
            • Csapatok
            • Mérkőzések
            • Tabella
        • 2018/19
          • Felkészülési meccsek
          • Serie A
          • Európa Liga
        • 2017/18
          • Felkészülési meccsek
          • Átigazolások
          • Serie A
          • Olasz kupa
          • Európa Liga
        • 2016/17
          • Felkészülési meccsek
          • Serie A
          • Átigazolások
          • Olasz kupa
          • Olasz szuperkupa
        • 2015/16
          • Felkészülési meccsek
          • Serie A
          • Olasz kupa
          • Átigazolások
        • 2014/15
          • Felkészülési meccsek
          • Seria A
          • Olasz kupa
          • Átigazolások
          • Primavera
        • 2013/14
          • Serie A
          • Bajnokok Ligája
          • Primavera
        • 2012/13
          • Serie A
          • Olasz kupa
          • Bajnokok Ligája
          • Primavera
        • 2011/12
          • Serie A
          • Olasz kupa
          • Bajnokok Ligája
          • Olasz szuperkupa
          • Primavera
        • 2010/11
          • Serie A
          • Olasz kupa
          • Bajnokok Ligája
          • Primavera
      • A San Siro története
      • Milanello edzőközpont
      • Casa Milan
    • Történelem
      • Évről-évre
      • Eredmények
      • Vitrin
      • Rekordok
      • Játékosok
      • Csapatkapitányok
      • Milan himnusz
      • Magyarok a Milanban
      • Edzők
      • Milan elnökök
      • A Milan mez
      • Visszavonultatott mezszámok
      • Átigazolási rekordok
      • Milánó
    • ACMilan.hu
      • Belépés
      • Chat
      • Facebook
      • Rólunk
      • Szerzői jogok
      • Kapcsolat
    Fórum
    AC Milan Club BudapestAC Milan Club Budapest
    Nyilatkozat

    A Milan marketing igazgatója az amerikai piacról

    Szerző: norberto0122023.11.19.Nincs hozzászólás

    Tania Moreno, a Milan marketing igazgatója szerint Christian Pulisic és Yunus Musah érkezésének óriási hatása volt a klub kereskedelmi szektorára, mind a jegyértékesítés, mind a mezeladás tekintetében.

    „Ahhoz, hogy szurkolókat vonzzunk, képesnek kell lennünk túlmutatni a játéktéren. A zene, a gaming, a divat és a más területek lehetővé teszik számunkra, hogy új közönséggel teremtsünk kapcsolatot és tovább erősítsük a kapcsolatunkat a jelenlegi szurkolói bázisunkkal.” – mondta Moreno a 2023-as Soccerex eseményen Miamiban.

    „Nagyon szerencsések vagyunk, hogy Milánóban, a divat egyik fővárosában vagyunk. Megpróbáljuk kihasználni a divatiparban tevékenykedő vállalatok márkaértékét, hogy sikeresen vonzzuk az amerikai közönséget. Néhány példa erre a Koche-val és az Off-White-tal kötött együttműködéseink az elmúlt két évben. Szeretnénk kihasználni az ilyen típusú együttműködéseket, hogy hitelesek legyünk. Ezen túlmenően további hírek várhatóak ezen a fronton. Az idei szezonban a negyedik mezünket a partnerünkkel, a Pumával és egy nagy amerikai márkával való együttműködés keretein belül készítjük.”

    Morenót októberben nevezték ki a marketing osztály vezetőjének a Milannál.

    „Ez az első tapasztalatom a futball világában, de úgy érzem, hogy ez a munka ideális számomra, tekintve, hogy az édesapám az 1970-es években a Milan utánpótlás csapatában játszott és egész életében Milan-szurkoló volt, így Rossoneri-családban nőttem fel. Az Egyesült Államokban különböző iparágakban dolgoztam és most nagy megtiszteltetés illetve kiváltság számomra, hogy a marketing és a márkaépítés terén szerzett tapasztalataimat, valamint a globális perspektívámat átadhatom a Milannak. A cél, hogy tovább folytatódjon ennek a nagyszerű klubnak a története, növekedjen a márka, erősítsük a szurkolókkal való kapcsolatot és segítsük őket abban, hogy életre szóló emlékeket szerezzenek.”

    „Egyesült Államok? Amerikai tulajdonosaink vannak és a RedBird nagy tapasztalattal rendelkezik globálisan a sport, a média, a szórakoztatás és a kultúra terén. A szakértelmüknek köszönhetően a klubunk a pályán és azon kívül is növekedési szakaszát éli meg. Ezért dolgozunk együtt olyan hatalmas partnerekkel, mint a New York Yankees, amellyel olyan – a maga nemében egyedülálló – innovatív partnerséget alakítottunk ki, hogy összehozzuk a világ két legikonikusabb márkáját. A stratégiánk az Egyesült Államokban máris meghozta a gyümölcsét, hiszen a YouGov nemzetközi piackutató és elemző cég tanulmánya szerint a Milan a legnépszerűbb olasz futballklub az Egyesült Államokban.”

    A Milan vezetősége a nyári átigazolási időszakban három amerikai nemzetiségű játékost is igazolt, nevezetesen a férfi csapatba Christian Pulisic-et és Yunus Musah-t, míg a női együttesbe Allyson Swaby-t.

    „Először is, ezek a játékosok azért vannak a Milanban, mert fantasztikus futballisták. Ugyanakkor tagadhatatlan, hogy a jelenlétükkel segítenek nekünk abban, hogy még jobban elérjük az amerikai közönséget és nagy hatása van a kereskedelmi szektorra is. Csak, hogy néhány példát említsek, a jegyeladások tekintetében több jegyet és VIP-jegyet értékesítettünk az amerikai nemzetiségű szurkolóinknak, mint korábban.”

    „Ami az árucikkek értékesítését illeti: Christian Pulisic nevével ellátott mezek 74 százalékát az Egyesült Államokban adjuk el. Még lenyűgözőbb adat, hogy az USA-beli összes eladás – azaz minden terméket figyelembe véve – 110 százalékkal emelkedett az előző évhez képest. Ez hatalmas mértékű növekedés. Végül 2023 júliusa óta az összes mezeladás 20 százalékát az Egyesült Államok teszi ki.”

    milan moreno

    EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

    Nagy bevételtől eshet el a Milan egy BL-kieséssel

    2023.12.07.0

    Cardinale befektetőket keres a Milannál

    2023.12.07.1

    A Milan 1500 eurós pénzbüntetést kapott

    2023.12.07.0

    Szólj hozzá a bejegyzéshez és írd le a véleményed! Mégsem

    Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

    Legfrissebb híreink

    Nagy bevételtől eshet el a Milan egy BL-kieséssel

    2023.12.07.

    Cardinale befektetőket keres a Milannál

    2023.12.07.

    A Milan 1500 eurós pénzbüntetést kapott

    2023.12.07.

    Fölényesen nyert a Primavera a kupában

    2023.12.07.

    Davide Calabria ma 27 éves

    2023.12.06.

    Juan Miranda igent mondott a Milannak

    2023.12.06.

    A Milan kapcsolatba lépett a Villarreallal

    2023.12.06.
    © 2023 AC Milan Club Budapest - 1999 óta

    Gépeld be a keresendő szavakat majd nyomj ENTER -t a kereséshez. Ha szeretnél visszalépni, akkor nyomj ESC -et.

    Belépés vagy Regisztráció

    Üdvözlünk!

    Jelentkezz be vagy Regisztrálj most!

    Elfelejtett jelszó?

    Regisztrálj most!

    Már regisztráltál? Bejelentkezés itt.

    A jelszavad elküldjük a megadott email címre.