Tovább erősödik a Milan és a Snaitech Group között fennálló több mint egy évtizede tartó kapcsolat.
A Milan hivatalosan is bejelentette, hogy a Snaifun a klub prémium partnerévé vált.
A Snaifun a Snaitech Group vállalat által létrehozott sport tematikájú alkalmazás, amely híreket és kvízeket szolgáltat illetve szórakozást nyújt a szenvedélyes sportrajongók számára. A Milan és a Snaitech új megállapodását egy különleges rendezvénnyel ünneplik meg a SNAI Hippodrome San Siróban.
A két vállalat együttműködése már több mint 1 évtizede tart, ugyanis a 2010/11-es szezonban kezdődött. A felek a következő években is folytatják a partnerséget.
Giorgio Furlani, a Milan vezérigazgatója: „Ez a partnerség az AC Milan és a Snaitech Group között egy szilárd és különleges kötelék, amely már több mint 10 éve tart, így ez a klub egyik legrégebben fennálló és egyik legsikeresebb partnersége. Büszkén folytatjuk tovább a közös utat abban a tudatban, hogy a sportipar – különösen a labdarúgás – folyamatosan fejlődik és megújult vágyakozással szeretnénk gazdagítani ezt a partnerséget azzal, hogy középpontba helyezzük a szurkolóinkat.”
A Snaifun csatlakozott a Milan prémium partnerei közé a Banco BPM, a BitMEX, a BMW, a Kumho Tire, a Skrill, a Socios, a Sorare és a Wefox mellé.