Kis mértékű bevételnövekedést jelent az új „vállszponzor”, az MSC Cruises érkezése.
A Milan egy héttel ezelőtt a hivatalos honlapján jelentette be, hogy partnerséget kötött az MSC Cruises vállalattal, amely a BitMEX-et váltja a mezen a 2023/24-es szezonban. A korábbi együttműködés részeként a BitMEX körülbelül évi 4 millió eurót fizetett a szponzorációért 2021 és 2023 között.
A MilanNews és a CalcioFinanza tájékoztatása szerint az MSC Cruises szezononként 5-6 millió eurót fizet a Milannak az együttműködés keretein belül. A svájci székhelyű hajótársaság logója megjelenik a férfi, a női és a Primavera csapat hazai, idegenbeli illetve a harmadik számú mezeinek vállrészén. Ez azt jelenti, hogy a korábbi partnerséghez képest 1-2 millió euróval magasabb bevételt könyvelhet el a klub a „vállszponzor” jóvoltából.
A többi mezszponzor terén nem történt változás: továbbra is a Puma a Milan sportszergyártója, míg a Fly Emirates légitársaság a főszponzor a mez elején. A mez hátulján a játékos felirat és a mezszám alatt a 2023/24-es idényben is a Wefox szerepel szponzorként a Serie A és az Olasz kupa mérkőzéseken.
A CalcioFinanza hozzátette, hogy az MSC és a Milan közötti megállapodás lesz a legjövedelmezőbb együttműködés a Serie A-ban a vállszponzorok tekintetében.