A Milan a hivatalos honlapján jelentette be, hogy partnerséget kötött az MSC Cruises vállalattal, amely a BitMEX-et váltja a mezen a 2023/24-es szezonban.
Mint ismert, az elmúlt két szezonban a BitMEX kriptovaluta kereskedési platform logója jelent meg a mezeken a Fly Emirates és a Wefox mellett harmadik szponzorként. A felek együttműködése a szezon végén lejárt és a klub most új partnert jelentett be.
„Az AC Milan hivatalosan is bejelenti, hogy a 2023/24-es szezontól kezdve az MSC Cruises csatlakozik a Rossoneri fő partnerei közé és a logója megjelenik a csapat mezein.” – olvasható a klub bejelentése.
A megegyezés értelmében a Milan férfi és női csapatának, valamint a Primavera együttesnek a hazai, az idegenbeli és a harmadik számú mezein is szerepelni fog a hajótársaság logója a mez vállrészén.
Casper Stylsvig, a Milan bevételi igazgatója: „Örömmel üdvözöljük az MSC Cruisest újra a Rossoneri családban, mint a férfi és a női csapat, valamint a Primavera fő partnerét és egyik mezszponzorát. A Milan-mez több mint 500 millió rajongónk szenvedélyének szimbóluma. Meggyőződésünk, hogy a világ két olasz kiválósága, mint a Milan és az MSC Cruises együtt képes lesz elérni a kitűzött célokat és az ambiciózus mérföldköveket.”
Az MSC Cruises egy Svájcban bejegyzett és genfi székhellyel rendelkező hajótársaság, amelyet 1989-ben alapítottak Nápolyban, Olaszországban.
A korábbi partnerség részeként a BitMEX 2021 óta évi 4 millió eurót fizetett a Milannak.
2 hozzászólás
Brutális mennyi szponzort hoznak azért az amerikaiak. szerintem már bőven 20+nál járunk.
72m Euro/év csak a mezszponzoroktól!
Emirates, Puma, MSC, Wefox