Serie A 2. forduló:
Parma-Milan 4-5 (1-3)
Játékvezető: Massa
Gólszerző: Cassano (27.), Felipe (51.), Lucarelli (73.), De Sciglio (89. – öngól); illetve Bonaventura (25.), Honda (37.), Menez (45. – 11-esből, 79.), De Jong (68.)
Sárga lap: Felipe (24.), Lucarelli (45.), De Ceglie (70.), Acquah (85.); illetve Bonera (16.), de Jong (60.)
Piros lap: Felipe (77. – második sárga lap); illetve Bonera (58. – második sárga lap)
Parma: Mirante; Ristovski, Felipe, Lucarelli, De Ceglie; Acquah, Lodi, Jorquera (Coda 72.); Belfodil, Cassano, Ghezzal (Palladino 65.)
Milan: Diego Lopez; Abate, Alex (Zapata 61.), Bonera, De Sciglio; Poli, De Jong, Muntari; Honda (Rami 61.), Menez (Niang 85.), Bonaventura
A mérkőzés összefoglalója:
http://www.dailymotion.com/video/x25yxiz_parma-4-5-milan-2014-2015-full-highlights-arabic-comm_tech
További képek a meccsről:
47 hozzászólás
Nagyon nagy mecs volt szep volt fiuk 🙂 Forza Milan <3 !!!
Remélem Bonerat nem látjuk az idény végéig 🙂 Forza Milan 🙂
Mondjuk ma pont nem ő volt a leggyengébb a védelemben, Matteo barátunk nem ma játszotta élete meccsét… 2t lőttek mellőle, ha jól emlékszem és az a hazaadás… Ha Lopez bohóckodása is kellett hozzá, d alap, h nem kapura adunk haza.
Na mindegy, a lényeg, h behúztuk, lőttünk egyel többet, mint kaptunk… 🙂 Szépen játszottunk, nekem tetszett, nem tudom, hogy mi a varázs oka, de maradjon így! Csak a védelemben legyen valami, mert a Juve ellen ez kevés lehet.
Amúgy meg 2 meccs / 8 gól, kellett itt sírni egyeseknek Mario miatt? 😉
Cassano fejesénél Bonera ment el közértbe, a 2.-nál is ő „csúszott” el. Majdnem összehozott 1 tizit, miközben integetett, amiért 25 percet emberhátrányban voltunk.
Nézd meg még egyszer a Parma első gólját, és csak Bonera mozgását figyeld!
Nem a hazaadással volt a baj hanem hogy 1 vagy 2 passzal korábban támadtunk volna hiszen Niang-nak lehetett volna passzolni.Erre meg elkezdtek hátra játszani.
Így van Cassano gólja simán Bonerájé volt. Nem tudom minek kalandozott át Alex oldalára…. A hazaadás előtt én is azt néztem. Ha „Allegri Jr.” előrepasszolja Niangnak lefuthattunk volna vele a sarokba, de ő inkább DS-nek passzolt. Ennek ellenére egy 30m-ről érkező labdát, ami 2x lepattan illik átvenni egy kapusnak is!
Amúgy nézzük meg a statisztikát. A Rami – Zapata kettős 20-30 perc alatt többetszerelt és blokkolt mint a két leszázalékolt kezdő védőnk középen.. Remélem a juve ellen Rami – Zapata páros kezd középen!
Nos több szempontból hihetetlen mérkőzésnek voltunk, vagy inkább úgy fogalmazok, hogy lehettünk a szemtanui!
– A Milan még sosem lőtt 5 gólt a Parma ellen.
– Legutóbb tétmérkőzésen még 2012-ben tudott ötször gólt lőni az ellenfélnek a Milan, akkor a Chievot vertük otthon 5-1-re.
Ami a kapott gólok melletti győzelmünket illeti. 1991-ig néztem vissza minden eredmnyét a csapatnak, de nem találtam olyan meccset, ahol 4 kapott gól ellenére is nyertünk volna.
– Szóval nem átlagos meccsen vagyunk túl.
Baszki egy ilyen meccs után gyógyszerezve lehetne csak a Rossonerit megnézni, mert egyik pillanatban az egekben vagyunk a csapattal, a másikban meg a pokol mély és sötét völgyeiben fulladozunk.
Ennyi fordulatot egy meccsen ilyen nincs!
Srácok remélem nem kentétek le a meccset 😀
Ettől függetlenül, amíg több gól lövünk mint amennyit kapunk egy meccsen, addig nincs gáz. Na de azért ebből a négyből nem volt négy védhetetlen gól szerintem. Szóval sok a baki hátul (lásd De Sciglio öngól és Bonera általi egész meccses bohóckodás) , de elől legalább megtáltosodtunk 🙂 😀 Forza Milan ! Gyerünk Pippo!!!
Valóban nem sokszor fordult elő, hogy 4 kapott góllal is nyerni tudott volna a Milan. Először 1950 karácsonyán, amikor az Atalantát vertük hazai pályán 7:4-re, majd 1958-ban, amikor a Juventust idegenben 5:4-re.
Volt 1991 után is ilyen meccsünk. 1992. szeptember 13-án a Pescarát vertük – szintén idegenben – 5:4-re bajnokin.
A Parma elleni meccsünk tehát mindössze a negyedik olyan, amikor 4 kapott góllal nyerni tudtunk.
Köszönöm szépen az információkat Lansky 🙂
Tahát akkor szerintetek hány gólt lehet a középhátvédek számlájára írni?
4-et, az ötödiket a kapus és De Sciglio-éra 😛
Az első gól a Muntarié, aki együtt ment befele Cassanoval, de a 11-es ponton megállt, Cassano igy üresen maradva simán fejelhetett…
A második simán Boneráé (bár igy elrontott lövés lekészitésnek ritka…), a harmadik kollektiv rossz helyezkedés a szögletnél, simán kiblokkolták Lucarellinek a fejest, senki nem volt a közelében sem, mig a negyedik gólról nincs mit beszélni.
Alakul a csapat, főleg az előre játékban, de 2 meccs 5 kapott gól azért sok. Jövő héten nem fér bele egy ilyen védelem a Juve ellen. Szerencsére Bonera megoldotta ezt…
Kiváncsi vagyok a jövő heti kezdő csapatra, de nagyon… Összességében a bajnokságra szinte 2 sor minőségi támadórészleget ki lehet állitani.
Én rég izgultam és örültem ennyit egy Milan mérkőzésen, hát valami fantasztikus volt , végre azé valami látszik, még cserélni kellene megtanuljon a mesterünk és elég jók leszünk, külön öröm ,hogy Bonera nem lesz a kezdőbe,szóval eddig csupa pozitívum, még a védelem ellenére is,amúgy 3 kapott gólt én Bonerának írom:D
Hát a cserékre egy rossz szavam nem lehet!
Bonerát mért nem cserélte le, oké jó haver meg minden de szinte elment rajta a meccs…
Megmondom őszintén, hogy a győzelmen kivül, Abate játékának örülök a legjobban !!! Nagyon sokan kritizálták, meg el akarták adatni…. Erre mind a 2 meccsen az Ő felfutásai után lettek gólok !!!! Forza Milan !!!!!!!!!!
Nagy győzelem volt, öröm nézni a támadójátékot. Kíváncsi vagyok, kinek a helyén játszik majd Torres, egyelőre Honda és Menez is zseniálisak. Természetesen Bonaventura is végtelenül szimpatikus, de gondolom az ő helyére Shaarawy kerül ha egészséges… Azért nem lehet semmi góllal debütálni…
Végre gyorsan focizunk, nem is tudom mióta várok már erre.
Először is, fantasztikus meccs volt, főleg h mixen is megjátszottam, mert 2,43 volt a Milan szorzója ami azért elég magas hogy megpróbáljam 🙂
1. Az elképesztő, hogy a Milanban nem találnak senkit aki jobb lennne a védelembe Bonera helyett. Ráadásul még CSK is volt a meccsen, számomra ez felfoghatatlan. Én mikor még nagypályán fociztam a védelemben játszottam, így sokszor nézem a védők mozgását a meccsen és amit Bonera csinál az katasztrófa. Eleve az első sárgát is azért kapta, mert lassú és csak szabálytalansággal tudta ezt kompenzálni. Ha ez nem lett volna, akkor a kezezésnél nem kellett volna lemennie, hiszen csak egy sárgája lett volna.
Az első két gól sztem egyértelműen a számlájára írható, de a második mindenképpen.
Emellett folyamatosan csak hátrált amikor nála volt a labda, szörnyű volt nézni, hogy csak hátra és hátra passzol, vagy megy.
Szerintem legalább 3 jobb belső védő van nálunk az ő posztján.
2. A folyamatos Abate szidók szerintem most elgondolkodhatnak, mert valami tényleg történt a sráccal. 2 meccs két tökéletes beadásból született gólpassz 🙂
A mostani kifejezetten szép volt, arról nem is beszélve hogy úgy szaladt végig előtte a szélen mint egy agár 🙂
3. A negyedik kapott gólunk egy hatalmas pech volt. Aki már focizott életében tudja, hogy ha egyszer meghúzódsz úgy igazán, akkor nincs nagyon mitt tenni, max lefekszel a fűre és várod a jeget. (abban egyetértek az egyik előttem szólóval, hogy amúgy nem szabad a kapu felé visszaadni, de tegyük hozzá, hogy nagyon messziről adta haza De Sciglio és eszébe sem jutott hogy meghúzódik Lopez) Szerintem egyikük sem hibáztatható, ilyen előfordul, reméljük ezzel letudták az idei egy bakijukat mindketten.
Amúgy Mezez, De Jong, Bonaventura, Honda négyes kezd egész mutatós játékot produkálni, ha ehhez még hozzátesszük Torres, Sári és Montolivo játékát akkor elöl nem lesznek idén gondjaink.
Télen viszont SOS kell egy belső védő!!!!
A lényeg, hogy nyertünk és két év után végre gyönyörű játékkal!!! Szép volt fiúk!!!
a Védelmünk egy röhej!Remélem hogy Bonerát meg Alexet nem játszatja már együtt Pippo!De Sciglio meg a leggyengébb meccsét játszotta tegnap!a lényeg hogy nyertünk!
Én nem is tudom mikor kezdtük ilyen gólesővel az idényt, vagy hogy kezdtük-e valaha így,de hozzá kell tennem,sokkal élvezetesebb a játékunk mint az elmúlt 5 idénybe összesen. Bár ez még nagyon az eleje,ne kiabáljuk el.
Azt kell mondjam,hogy Honda és Menez eddig nagyon tetszetősen focizik. Bonaventura-‘nak hatalmas gratuláció a góljához,10ből 8 csatár rövidre próbálta volna,azaz a kapusba. Remélem folytatja a jó szokását 🙂 Ki kell térjek a védelemre,ami szörnyen muzsikált. Volt a 4ből 2 olyan gól,ami egy pici odafigyeléssel meg sem született volna. Bonera szerintem nagyon gyatrán játszott! Egy nulla,hibát hibára stabil padozó lenne nálam. Ds sem volt a toppon, DE szerintem az öngól nem írható a számlájára. Biztosra akart menni,hogy haza adja a kapusnak,aki meghúzódott… én úgy gondolom egyszerű könnyen lekezelhető labdát adott a kapusnak,így sült el,ezt nem láthatta előre.
Kedves Karesz88!
A kérdésedre a válaszom 🙂
az 1941/1942-es szezonban sikerült az első két fordulóban 8 alkalommal gólt lőni az ellenfélnek, de ez nem hozott 100%-os eredményt összeségében, hiszen az első fordulóban bár 7-1-re megvertük a Modena csapatát, de a második fordulóban 2-1-re kikaptunk a Napolitól.
az 1950/51-es bajnokságban sikerült 8 gólt lőnünk az ellenfélnek, s ekkor volt először és egyben utoljára eddig, hogy ennyi gólt lőve száz százalékosak voltunk az első két fordulót követően. Szóval ilyen hogy 100%-os teljesítmény mellett minimum 8 gól lőjön a csapat, erre már 64 ÉVE NEM VOLT PÉLDA!!! Ekkor az első fordulóban az Udineset 6-2-vel küldtük haza, és a második fordulóban idegenben pedig nyertünk a Samp ellen 2-1-re. Ebben a szezonban esett meg, hogy az első négy fordulóban sikerült 22 gól lőnie a csapatnak, mert a harmadik fordulóban a Novarat poroltuk el 9-2-re és a negyedik fordulóban a Napolit nyomtuk le 5-3-ra.
1955/1956-as szezonban az első két bajnokinkon sikerült a Milannak 9 gól lőnie, de ebben az volt a bibi, hogy az első találkozón 4-3-ra kikaptunk az Atalantától, és a második fordulóban sikerült 6-1-re nyernünk a Samp ellen.
az 1962/1963-as szezonban sikerült 8 gólt rúgnia a Milannak az első két fordulóban, de akkor nem tudták megnyerni az első két meccset, mert az első fordulóban az AC Venezia ellen 3-3-as döntetlent játszottunk, s a második fordulóban nyertünk 5-1-re a Napoli ellen.
Egy kis érdekességként leírtam hogy melyik szezonban sikerült az első két bajnokit nyerni, s akkor hány góllal sikerült ez.
az első két bajnokiját hogy behúzta a csapat a Serie-A mezőnyében, hát ez sem gyakori a klub háza táján mostanság.
Legutóbb a 2006/2007-es bajnokságban az első 3 bajnokiján tudott nyerni. Ebből négy gól az első két fordulóban
2003/2004-es bajnokságban is sikerült az első két fordulóban nyerni, s akkor is csak 4 lőtt gól.
2002/2003-as szezonban az első két fordulóban szintén max pontot gyűjtöttünk, de akkor is csak 6 lőtt gólt szeerztünk. Bár abban az évben az első négy fordulóban 17 gólt szórt az ellenfeleknek a Milan a Serie-A-ban
2001/2002-ben már eljutottunk addig, hogy 7 gólt lőttünk az első két fordulóban, de akkor meg nem jött össze a kettő győzelem zsinroban a rajtkor.
1998/1999-ben sikerült győzelemmel letudni az első két fordulót, viszont akkor is csak 5 alkalommal zörgettük meg az ellenfél portásainak a kapuját.
1995/1996-ban az első két forduló után száz százalékos volt a Rossoneri, de akkor is csak 4 gólt lőtt.
1993/1994-ben 100%-os volt az első két fordulóban a Milan, de mindössze 2 találatott jegyezhetett fel az ellenfelek a Milan.
1992/1993-ban 6 gólt lőtt a Milan az első két fordulóban, s mindkét meccsét megnyete akkor. Sőt az első 6 fordulót ekkor zsinorban megnyerte a Milan, s az első vereségét is csak a 23. fordulóban szenvedte el a csapat pont a Parma ellen 1-0-ra buktáztak…..
1991/1992-ben is megnyerte az első két meccsét a csapat, viszont ekkor is csak 2 lőtt gól szerepelt a Milan neve mellett.
1990/1991 száz százalékos első két forduló két lőtt góllal.
1988/1989-ben is sikerült megnyerni az első két meccsünket, s ekkor már 7 találatot jegyeztünk két fordulót követően.
1985/1986-ban két lőtt gól az első két nyertes fordulót követően.
1978/1979-ben is sikerrel vettük az első két fordulót de ekkor is csak 4 gólt lőttek a Milnáóiak.
1971/1972-es szezonban sikerült az első két fordulóban száz százalékosnak maradnunk, és 3 gólt lőttünk az első két találkozón.
1969/1970-ben 100% a második forduló után, de ekkor is csak 5 rúgott gólig jutott az együttesünk.
1968/1969- ekkor a csapat megint megynerte az első két fordulót, de ekkor is csak 4 alkalommal kényszerítette az ellenfél hálóőrét a kapitulációra a Milan támadó szekciója.
1963/1964-ben már majdnem elérték az idei teljesítményt a rúgott gól tekintetében a Milánóiak. Ekkor megint csak sikerült az első két fordulóban max pontot gyűjteni, s összesen 7 alkalommal mattolták az ellenfelet az első két fordulóban.
1961-1962-ben az első két fordulóban 100 százalékosak voltunk 6 lőtt góllal.
1958/59-es szezonban három alkalommal zögettük az első két győztes meccsen az ellenfél hálóját.
1956/57-ben négy lőtt gól az első két győztes meccsen.
1954/1955-ben az első két nyertes meccsünkön 7 alkalommal küldtük hálóba a lasztit.
1952/53-as szezonban eléggé vérszegény módon 3 lőtt góllal voltunk száz százalékosok az első két fordulót követően.
51/52-es bajnokságban 6-szor lőttük be a helyzeteinket az első két fordulóban.
1947/48-as bajnokságban is sikerült az első két fordulót hoznia a csapatnak, de ekkor is csak 6 alkalommal lőtték be helyzeteiket a srácok.
1937/1938-as bajnokságban 5 alkalommal volt a csapat eredményes az első két fordulóban.
az 1929/1930-as bajnokságban is sikerült nyerni az első két meccsen a csapatnak, de ekkor is csak hatszor lőttek gólt az ellenfelek a Rossonerik.
Szóval összeségében 64 éve nem volt rá példa hogy 8 rúgott góllal száz százalékosan álljon a csapatunk. S mindössze egy alkalommal volt ilyen korábban, méghozzá 1950-ben.
Remélem kielégítő a kérdésedre a válaszom 🙂
Forza Milan!
Már serdülő 8-ban tanítják, hogy a labdát nem a kapu területére adjuk haza!
Pont az ilyen esetek miatt.
Miközben boldog vagyok a sok lőtt gólunk miatt, csak halkan jegyzem, meg, hogy az az elemzés, hogy mi hány elkerülhető gólt kaptunk és mennyi csodás gólt rúgtunk, kissé egyoldalú. A mi góljaink között is volt egy zűrös 11-es, egy rossz hazaadás (Menez góljai). egy Cassano-éhoz hasonló fejes gól (középső védők ???), egy Cassano által kritikus helyen elveszített labda (azután leáll reklamálni) stb. Ez persze legyen az ő bajuk, csak azért értékeljük helyén a dolgot. Boldog vagyok az újabb győzelem miatt, de szerintem ritka alacsony színvonalú meccs volt éppen a rengeteg hiba miatt.
Az, hogy mi közben idegbajt kaptunk az egy másik kérdés. De Sciglio már a válogatott meccsen is borzalmas volt. Pihentetni kell, jöjjön most Armero !
Azt meg tudja mondani nekem valaki, hogy Rami miért nem játszik? Sérült? Én ezt most komolyan kérdezem, nem tudom, és bár Inzaghié minden tiszteletem, fantasztikus amit eddig tett a csapattal, ezt óriási baklövésnek tartom. Rami simán jobb Alexnél is a kérdés csak annyi, hogy Alex vagy Zapata játszon mellette. Szerintem ezt óriási hiba, félreértékelni. Bonera klasszikus seria a csere játékos, sehol nem lenne kezdő, iszonyú gyenge és lassú. A többiekkel bámulatos mit művelt Inzaghi,van tűz, van akarat, van elképzelés, és ő is ezer fokon ég ahogy kell.(Conte is ezért is sikeres, a többi meg ezért nem) Öröm nézni. Én azt mondom, ne keressünk ezen kívül hibát, senki sem tökéletes, viszont úgy érzem újra fantasztikus lesz Milan szurkolónak lenni, és ez nagy orvosság, majd jobb lesz a védelem is Pippo tudja mit csinál. Apropó Parmaban fognak elvérezni páran higgyétek el.
Forza Milan!!!!
Rami játszott is! Egészséges, ahogy Zapata is.
Egyenlőre Inzaghi itt kicsit érthetetlen…
De a juve ellen Bonera eltiltott lesz és Alex lehet sérült.
Így Rami – Zapata kezdhet majd. Szerintem jelenleg ők a két legjobb védőnk.
Korban, dinamikában, gyorsaságban, de talán fejben is a legjobbak.
Remélem őket játszatjuk majd.
Még a középpályás/támadó védekezésünket kellene rendbe tenni, mert ott nagy az összevisszaság.
Lassan olyan helyzetbe talalja magat Pippot, ami reg volt mar nalunk. Nevezetesen melyik szelsot jatszassa (es nem a rossz ertelembe h ket botlabubol melyiket kuldje be):
– Bonaventura bemutatkozasa jol sikerult
– Honda azzal, hogy nem egy statikus Balo van centerbe hanem egy hamis kilences Menez, akivel lehet jatszani nagyban befolyasolja a jatekat
– EL92 tudjuk mire kepes
– Menez az uj kedvenc Milan jatekosom
– Niang ha egyszer vegre eltalalja a kaput es elszakad nala valami akkor akar meg klasszissa is valhat (bar erre merget nem vennek)
Ugy nez ki van 2 poziciora 4 emberunk plus Niang. Minosegi csere a padon barmilyen osszeallitasban is jatszunk. Nagyon hianyzott mar ez nekunk.
A kerdes, hogy Monti, ha felepul az jo lesz e nekunk, mert bizony eleg sokszor korulmenyes es oli a jatekot. Bennem felmerul a kerdes, hogy ezt a porgos tamadojatekot fel lehetne e dobni meg azzal, ha kozepen van plus egy mozgekony jatekos. Szal igy a kollektiv tudathoz fordulva megkerdezem, hogy ezek a kozeppalya kombinaciok mennyire lehetnek eletkepese:
– De Jong minden formacioban alap lenne, tobbet nem irom le
1.) a masik ket poston Honda/Saponara/Van Ginkel harmasbol ketten
2.) a masik ket poston Motolivo es a Honda/Saponara/Van Ginkel harmasbol egy
szerintem támadásban hozzuk, ami minimálisan elvárható egy ilyen kerettel és kivétel képességű támadókkal. Erről szerintem már elég sokat írtunk.
Ami nekem nem gömbölyű az a védekezés! Ezen belül a belső védőink közül miért a cseresor játszik?? Remélem ez kis szerencsével megoldódott a Juventus elleni rangadó előtt! Ez képesség béli hiányosság. Lassúak és sok esetben körülményesek a védőink. Én Bonera mellett ideveszem Alex-t is. Ha rangsort kellene felállítani, nálam: 1.Zapata, 2.Rami, 3.Mexes, 4.Alex, 5.Bonera (vagy még előtte lenne Albertazzi is)
Ennél sokkal érdekesebb probléma a csapatvédekezésünk. Itt óriási problémát látok, főleg mivel 1-1 védekezési stratégia tudatosnak tűnik.
Gondolok arra, hogy a középpályáról lépnek ki játékosok (elsősorban Muntari és Poli) letámadni az ellenfél védőit, megzavarni labdázgatásukat. Ezzel egyidőben a 2 „szélső” támadó a széleket próbálja zárni. Szerencsére Honda rendkívül intelligensen a belső passzsávot próbálja zárni, így egyszerre tud védekezni a szélen és középre besegítve. A másik oldalon El92 rendkívül rosszul védekezik! Vonalban! Most Bonaventura volt azon a szélen. Neki sem sikerült megteremtenie a stabilitást.
Egyszerűen ennek a szélső védekezésnek semmi értelme! Nekik kellene letámadni a védőket, esetleg Hondához hasonlóan passzsávokban helyezkedni.
Józan paraszti ésszel végig gondolva sincs semmi értelme. A szélső a védekezés és hirtelen visszatámadás miatt futnak 50-60m-es sprinteket feleslegesen. A belső középpályások meg a komolytalan letámadás miatt. Ráadásul, ha a szélsők nem behúzódva védekeznek, De Jongot szinte egyedül kapja telibe az ellenfél támadó középpályája. Ezen szerintem sürgősen változtatni kell, nem tűnik bonyolult feladatnak.
Akkor egy meccset néztünk 🙂
Előrefelé jók vagyunk.De hátul szerintem még mindig katasztrófa..És még számomra ami hihetetlen,hogy ezt évek óta tudjuk s mégis lassú védőket hozunk.
DS és Abate az aki feltudja venni gyorsaságban a versenyt bárkivel (de azért megjegyezném,hogy Abatének nem kevés technikai hiányossága van és DS sem egy klasszis védő még szerintem ) a többi iszonyat lassú.
Egy az egy ellen hátul nagyon verhetőek vagyunk!
Ennek ellenére hatalmas gratula a csapatnak! Így tovább!
De ott van Zapata és Rami! Miért nem játszanak? Cseresornak egy Mexes-Alex nem hangzik rosszul!
Emellett a középpályás védekezést át kell gondolni, mert így lesz még gond.
Igen talán ők…De egy vezéregyéniség mindenképp kell hátra mert az nincs..
Montolivóval szerintem jobb lesz a középpályás védekezés,tudom sokan nem szeretik de egy sokat futó játékos…De Jongal jók lehetnek még pár évig!
Óriási meccs volt nagyon nagy kár lett volna kihagyni bárkinek is.
DE ez nem védekezés amit a meccsen produkáltunk 4 gólt egyszerűen nem szabad kapni egy meccsen. Az első kettő Bonera nyakán szárad a harmadik pedig López óriási bakija talán csak egy gól volt amit nem védelmi hibából kaptunk tehát gyakorlással oda figyeléssel illetve Bonera mellőzésével elkerülhetőek ezek a gólok.
Nagy szerencse hogy a kapitány nem lesz ott a Juve ellen így nem kell -1-ről kezdeni a meccset.
Fantasztikus gólokat szereztünk !
Kár a sok kapott gólért,és a sérülésekért.
Ez a Menez gyerek már most többet ér, mint a Balotelli gyerek addig, amíg nálunk volt !
Bonera nagyon kilóg ebből a csapatból, jó lenne neki máshol találni egy csapatot.
Pipponak pedig össze kell tegye a védelmet a Juve ellen !
FORZA Ac MILAN !!!!
A Geona csapatával jók a kapcsolataink. Antoninit meg Matrit követhetné a kikötővárosiakhoz 😉 😀
Pár hete elképzelhetetlen lett volna, hogy két forduló után 6 pontunk legyen és arról beszéljünk, hogy akár a Juve is megfogható. Ha tart ez a lendüket egy 3-2 a javunkra benne lehet a pakliban 🙂
Ha más alapján nem is, az eredmény láttán arra mindenképpen lehet következtetni, hogy a Milan teljesítménye messze nem stabil. Az ilyen sok gólos meccsek komolytalanok, bár nyilván látványosak.
Hozzá lehet úgy is állni a meccshez, hogy tragédia a 4 kapott gól, úgy is, hogy remek az 5 rúgott. Én abból indulnék ki, hogy a meccsekért pontokat adnak, nekünk a célunk az, hogy ebből minél többet gyűjtsünk. Legalább ez megy.
Úgy tűnik, bizonyos része a játéknak – támadás – egészen jól megy (8 gól 2 meccsen). Ez persze veszélyes, mert a kiváló támadójáték is megfogható, és ha a védelem nem tud felnőni a feladathoz, akkor szinte garantált a rosszabb eredmény. A Milannak érzésem szerint fordítva kellene működnie: stabil védekezésre kellene alapoznia a támadásokat, nem pedig arra gondolni, hogy az ellenfél azért nem fog annyira vehemensen támadni, mert tart a mi „offense”-ünktől.
Az nyilván tarthatatlan, hogy úgy készüljünk, hogy minden meccsen legalább háromszor betalálunk. Úgy kellene megszerveznünk a csapatjátékot, hogy ne legyen garantált a vereség akkor sem, ha netán nem szereznénk gólt.
A kapott gólokat megnézve azt gondolom, az idény végén igenis át kell értékelni De Sciglio helyzetét, aki számomra egyre inkább úgy tűnik, hogy megállt a fejlődésben. Az öngólja nem az a „klasszikus” fajta, ott legfeljebb amiatt hibáztatható, amiért „kapura ment” a labdája. Egy ilyen labdát ugyanakkor 1000-ből 999-szer megoldanak a kapusok. A probléma az, hogy emellett két gólért felelősség terheli MDS-t.
1. Hogy Cassano fejesénél nem neki kellett volna ott lennie, az egy dolog. De a védekezés a futballban csapatszinten, azaz szervezetten kellene hogy történjen (egy Milanban ez alapelvárás, ha már Maldiniket, Baresiket meg Costacurtákat adtunk a futballnak). Ott nincs bebetonozva, hogy az egyik terület csak X-é, a másik csak Y-é, a harmadik meg csak Z-é. A támadó csapat pontosan arra játszik, hogy a védelmet megbontsa, a védőket a helyzetükből elmozdítsa. Így persze előfordulhatnak olyan helyzetek, amikor a középső védő helyett a szélső marad az erőcsatárral, mint ahogyan a középső védő is szembekerülhet a szélsővel. Nem optimális a védelem (tagja) számára, de minden (támadó)taktika végtére is arról szól, hogy erő-, magassági vagy gyorsasági fölényt próbálnak kialakítani a csapatok. Vagyis: De Scigliót (mint minden más védőt is) fel kell készíteni arra, hogy ezeket a szituációkat megértse, lereagálja. Cassano góljánál csak őt hibáztatni nem lehet – Cassano mögött is érkezett egy Parma-játékos, akiről Muntari maradt volna le, plusz De Sciglio jobbján is volt egy védő nélküli támadó -, de azon a címen felmenteni sem lehet, hogy „nem neki kellett volna ott lennie”. De Sciglio volt ott, ő volt a legközelebb Cassanóhoz, tehát neki kellett volna jobban helyezkednie. Hogy a védekezés totálisan szervezetlen nálunk, az egyértelmű, és emiatt azt gondolhatják sokan, nem illendő egy embert kiemelni, ha hiba történik. Én azonban azt gondolom, ha MDS-t sokan akkora tehetségnek, a jövő Milanja alapemberének tartják, akkor elvárható lenne tőle, hogy akkor is kapcsoljon, jól olvassa a játékot, ha edzésen nem ezt (vagy ezt nem) gyakorolták. Vagyis illene szintet lépnie. Egyelőre azt látom, hogy ugyanott tart, ahol korábban. Hogy ez amiatt történik-e, mert a rossz oldalon szerepeltetik, nem tudni. Ettől még a hiba az hiba.
2. Felipe gólja előtt őt fejelik le, amiből jön az a botrányos lövés, ami tkp. gólpassz. Igen, az a jobb oldalunk volt, De Sciglio meg a bal oldalon szerepelt. Ez azonban ugyanaz a helyzet, amit fentebb írtam, hogy a támadók tudatosan a védelem megbolygatására játszanak. De Sciglio elmérte az ívelést, ami a mindenképpen helyzetet eredményezett volna, mert veszélyes helyre ment a fejes, ami üresen talált egy Parma-játékost. (Hogy miként állhatott annyira szabadon a fejest „kapura rúgó” pármai, az persze egy következő kérdés…)
Nagyon fura helyzet állt elő. Abate jelenleg viszonylag tűrhető meccseket teljesít, a helyére tehát mostanság De Scigliót nem lenne célszerű berakni. Armero megszerzése viszont luxus volt, ha MDS még ezzel a gyenge teljesítményével is ki tudja szorítani. Úgy fest, az következik be, amit pár éve jósoltam, amikor De Scigliót a bal oldalon kezdték el játszatni: kaptunk egy középszerű balbekket, ahelyett, hogy kineveltünk volna egy nagyon jó jobbhátvédet.
Egy kicsit sajnálom De Scigliót, de Armerót eleve jobbnak tartom, mint őt, Abatét meg jelenleg még én – mint nagy „támogatója” – sem hagynám ki a csapatból. Tehát Mattiát leültetném a padra, és várnék Abate formahanyatlására.
Inzaghinak meg persze gratulálok a győzelemhez és a 6 ponthoz. Eddig brutálisan nagyot tévedtem vele kapcsolatban – hála a jó égnek!
Azért mielőtt DS haza adta a labdát, ne felejtsük el azt sem, hogy ugyan akkorát hibázott Bonaventura is. Megkapta a labdát a bal összekötő helyén, volt területe, sőt Niang még lukra is futott, jó helyzetben adhatta volna a zsugát, de őinkább szerintem az idő húzására játszott, addig baszakodott, míg kénytelen volt hátra passzintani DS-nek, aki tudjuk mit csinált.
Nyilván nem akarom még visszább tekerni a szalagot, mert akkor lehet, hogy a szertárost is bevonhatjuk mint felelőst, mert lukas sportszárat tett ki DS-nek, aki felhúzta magát rajta, és rossz idegállapotban futott a gyöpre..NEM.
De ehhez a szituációhoz ő is hozzátartozott, ő hozta xarba DS-t !!
Szerintem..
Ha Pipponak az a célja,hogy visszacsalogassa a szurkolókat a mérkőzésekre,akkor egész jó úton halad..
A tegnapi mérkőzésen szerintem bármilyen,egyszerű,futballt szerető ember jól szórakozott..
A franc se kíváncsi az agyontaktikázott 0-0 vagy 1-0 ás meccsekre..
Persze biztos lesz olyan is,mert elkerülhetetlen,de biztos vagyok benne,hogy mindenki szívesebben néz végig egy tegnapihoz hasonló őrületet,még akkor is ha a vérnyomása kb. 2000 🙂
Sokakkal ellentétben eszembe sincs a negatívumokkal foglalkozni (még akadt is bőven).. Örülök a 3 pontnak és hogy eddig vezetjük a tabellát.. Ezt a lendületet kell továbbvinni és kis szerencsével még a dobogós hely is meglehet.. Biztos lesznek majd hullámvölgyek,vereségek de az előző szezontól csak jobb lehet az idei..
De Jong és Menez szenzációsan játszott tegnap és nem csak a gólok miatt.. Hondara meg rá se lehet ismerni.. Valami ilyesmit várt tőle mindenki,mikor a Milanba igazolt..
Bonaventurat nem tudtam hova tenni,de ha ezt a formát hozza tartósan akkor nem lesz gond.
Szóval örüljünk a jó szezonkezdésnek,a sok gólnak és a helyenkénti jó játéknak.. Jó lesz ez.. Csakígy tovább!
Menez második gólját megelőző szituációt Balo tízből tízszer feladta volna… szerencse, hogy Menez nem.
Már Ancelotti idejében sem értettem mit keres Bonera a Milannál, nem értettem Leonardo idején sem, nem értettem Allegri idején sem, nem értettem Seedorf idején sem és nem értem most sem. Az első két gól az ő sara, és ráadásul ő volt a kapitány (mit gondolt Paolo Maldini mikor ezt látta?) szerencsére kiálittatta magát (nagy játékoshoz méltóan).
Hello mindenkinek!Olvastam a kommentárokat nem voltak rosszak!Nem szoktam vagy inkább nem merek senkit kritizálni meg tartom magamnak a véleményemet!!!A Milan jo úton halad.De amit tegnap este hallottam a 9 éves fiamtol az egy kicsit odavert!Ok ok apa 5 gólt rúgott de miért kapott 4 et?Ez nemzetközi szinten elég lesz??Mit válaszolják??
Ha nemzetközi szinten is mindig 5 gólt rúgunk, és 4-et kapunk, az ott is elég lesz a győzelemhez… 🙂
Egyébként meg ilyenkor a standard válasz a következő: „Na, most már tünés aludni!”
Amikor Bonera megérkezett hozzánk akkor ő volt az egyik nagy védő igérete az olaszoknak, de elég hamar sikerült bebizonyitania ennek az ellenkezőjét sajnos, azóta meg edzésen bazi jól teljesithet, ha időről időre bármilyen ”jó” formát is mutat ő kerül a csapatba és nem csak sérülések miatt!
Amúgy meg azt tartják, hogy a győzelmet nem kell megmagyarázni. Aggasztó továbbra is hátul a helyzet, de amig elől sikerül egyel többet lőni én kiegyezek vele!
Bonaventura és Menez második gólja hatalmas volt, nem vitás! Marha gyors játékos mindkettő és Honda is felvette a ritmust úgy látszik.
A 4 kapott gólból pedig a 3.-dikat és a 4.-diket simán elkerülhettük volna. Balszerencsések voltunk, hogy potyákat kaptunk de szerencsések is voltunk mert sikerült 5-öt rúgnunk.
Kíváncsian várjuk a következő meccset. Forza Milan!
Nem akarom Bonerat mentegetni, mert szarul játszott, de az első gól nem olyan egyértelmű. Az olasz bement területet fogni Alex mellé, és az egyik parmai támadó pont kettőjük között volt (Bonerahoz közelebb), eközben Muntari előtt sprintelt be Cassano, amit a ghánai későn vett észre. DS-nek is volt embere, így az ő nyakába se varrnám.
A meccsről annyit, hogy engem nem zavar, ha mindig eggyel többet lövünk mint az ellenfél, de hosszú távon úgyis kiismerik majd a csapatot, és (ne legyen igazam) nem fogjuk hármasával és ötösével lövöldözni a gólokat. A védelmet nagyon össze kell tenni, mert egyelőre nagyon sovány, de nem csak a belső védők. Lanskyhoz csatlakozva DS nekem óriási csalódás, abszolút nem balhátvéd alkat a gyerek, és én sem érzek semmiféle fejlődést a játékát illetően, sőt, talán még rosszabb mint 2 éve. Abateval felváltva kellene játszaniuk jobb oldalon. Csak ugye sikerült egy olyan Armerot igazolni bal oldalra, akit a négy védős rendszer miatt nem mernek Olaszországban balhátvéd poszton játszatni. Azért kiscsapatok ellen nem hiszem, hogy nagy probléma lenne a kolumbiaival.
Szóval egyelőre hiába megy a góllövés, Olaszországban sokkal jobban számít hosszú távon, hogy melyik csapat hány gólt kap, úh jó lenne, ha a védelem összekapná magát. Halkan jegyzem, hogy Bonera ostoba kiállítása előtt megint úgy kaphatott labdát az egyik parmai, hogy egyből vihette rá a védelemre középen a kapu felé. Jó lenne, ha úgy tudna csapatszinten védekezni a Milan, hogy ilyen könnyen ne kerüljön már helyzetbe az ellenfél.
Engem kellemes meglepetésként ért ez a rajt. Ha valaki azt mondja augusztus végén,
– hogy megnyerjük az első két meccsünket: kétkedve nézek rá,
– ha hozzáteszi, hogy mindezt úgy, hogy öt gólt kapunk: jót kacagok
– és ha azzal jön elő, hogy eközben nyolcat rúgunk az ellenfél és kettőt a saját kapunkba: otthagyom, mert hülyékre minek pazarolja az ember a drága idejét
Szóval nem egy hagyományos rajtot vettünk, hál’Istennek, mert kedvenc csapatunk évek óta tradícionálisan pocsékul szokta kezdeni a bajnokságot. Remélem a lendület kitart majd sokáig, és az utóbbi idők szánalmas produkcióit feledtetni tudják majd fiaink. Bonera személye számomra is a talányok talánya, azért nagyon bízom benne, hogy vagy megsokszorozódnak eddigi képességei (ezzel érne el egy átlagos kvalitású játékos szintjére), vagy a helyére kerül (ez nem tudom pontosan hol van, de minél messzebb, annál jobb).
Drukkolok Pipponak, imádtam azt a fanatikus, ihletett lelkiállapotot, amiben még játékosként játszott. Ha ennek egy részét át tudja adni a mostaniaknak, akkor végre ismét nem gyötrelem, hanem gyönyör lesz Milan meccset nézni.
Forza Milan!