Minden előzetes várakozást felülmúlt a Milan újdonsült negyedik számú meze iránti kereslet és hatalmas népszerűségnek örvend a szurkolók körében.
A klub csütörtökön mutatta be a 2023/24-es szezonra tervezett negyedik számú mezét a Pleasures amerikai utcai ruházati márkával együttműködve. Egyedülálló módon a meznek készült egy sötét és egy világos változata is és mindkét szerelést magukra fogják ölteni a játékosok.
A MilanNews szerint a Milan online kereskedelmi részlege tegnap generálta a második legnagyobb forgalmat. Az új negyedik számú meznél többet csak a 2022/23-as idényre tervezett Scudetto-címerrel ellátott hazai mezből adtak el az első napon.
A mez hivatalos bemutatása előtti napokban a klub előrendelési szakaszt indított és megduplázta a tavalyi negyedik számú mez eladási számait. A megrendelések 45 százaléka Olaszországból érkezett, míg 55 százalék külföldről. A külföldi megrendelések közül országokra bontva Egyesült Államok, Franciaország és Németország áll az élen.
Óriási a negyedik számú mez népszerűsége a szurkolók körében és minden előzetes várakozást felülmúlt a kereslet. Az új mez csütörtöki bemutatását követően a Milan hivatalos webáruházában mindössze néhány óra leforgása alatt elfogyott a készleten lévő összes negyedik számú mez világos színű változata.