A Milan a hivatalos honlapján számolt be arról, hogy együttműködést kötött az Enel olasz vállalattal.
A szponzoráció az egyik nagy jelentőséggel bíró bevételi forrás a Milan számára és a bevételek növelésének egyik módja az új együttműködések létrehozása. A múlt hónapban a Coca-Colával aláírt szponzoráció után a Rossoneri most újabb partnerséget kötött.
A Milan a hivatalos honlapján jelentette be, hogy az Enel csatlakozott a Rossoneri-családhoz, mint a Milan új prémium partnere és energia partnere. Az Enel egy olasz multinacionális energiaipari vállalat, amely áramot és gázt termel, forgalmaz és disztribúciós hálózatokat üzemeltet Olaszországban és nemzetközi szinten egyaránt. A vállalat 1962-ben jött létre közszolgáltatóként, majd 1999-ben privatizálták. Ma az olasz állam a legnagyobb részvényese.
A Milannal kötött megállapodás része az Enel szélesebb körű befektetési stratégiájának a futball világában. Az olasz vállalat – amelynek székhelye Rómában található – több Serie A-s klubbal is együttműködik, megerősítve a pozícióját az olasz futball legkiterjedtebb partnerhálózatával rendelkező vezető energetikai szereplőként.
A klub tájékoztatása szerint a Milan és az Enel együttműködésének hivatalos bemutatása november 29-én a Lazio elleni mérkőzésen fog megtörténni a San Siro stadionban. A felek együttműködése az egész 2025/26-os szezonban tartani fog.

