Olasz lapértesülések szerint a Generali biztosítótársaság lehet az első jelölt arra, hogy az új milánói stadion névadó szponzora legyen.
Ezen a héten hivatalosan is lezárult a San Siro illetve a környező tulajdonjogának adásvétele és a dokumentumok aláírása után a Milan és az Inter lett a stadion új tulajdonosa. Ez hatalmas mérföldkő az új stadionprojekt megvalósítása felé vezető úton és a terv az, hogy a két klub egy új 71 500 férőhelyes stadiont építsen közvetlenül a San Siro mellett, míg a régi létesítmény az új aréna átadása után lebontásra kerül.
A La Gazzetta dello Sport értesülései szerint a Generali biztosítótársaság az első jelölt arra, hogy megvásárolja a Milan és az Inter leendő új stadionjának névhasználati jogát.
A mai modern futball világában nagyon gyakorivá vált, hogy a klubok eladják a stadionok nevét. Manapság a jegybevételeken kívül egy stadion egyik fő és garantált bevételi forrása a névhasználati jog határozott időre történő értékesítéséből fakad. Paolo Scaroni, a Milan elnöke pár héttel ezelőtt elmondta, hogy az új stadion építése 2027-ben kezdődhet és a tervek szerint 2030-ra befejeződik, így ideális esetben a 2030/31-es idényben már meccseket rendezhetnek az új stadionban.
A Gazzetta kiemelte, hogy a Milan és az Inter összesen éves szinten akár 20-30 millió eurós bevételhez juthat a névszponzori szerződés által. Összehasonlításképpen a Juventus szezononként körülbelül 10 millió eurós szerződést kötött az Allianzzal, amely a stadionjának nevét viseli.
Az elkövetkező években kétségtelenül Olaszország egyik legambiciózusabb stadionprojektjét készül megvalósítani a Milan és az Inter, így várhatóan számos vállalat számára vonzó lesz a névhasználati jog megszerzése 2030-tól.

