Az aktuális idényben a Milan a második legmagasabb bevételre tesz szert a mezen megjelenő partnerek jóvoltából a Serie A-ban.
A napokban hivatalossá vált, hogy a Milan és az Emirates további 5 évvel meghosszabbította a 2026 nyarán lejáró főszponzori szerződését, így a felek együttműködése folytatódik. A La Gazzetta dello Sport kimutatást készített, hogy mely olasz klubok kaszálnak a legnagyobbat a mezen lévő szponzoroknak köszönhetően.
Az olasz lap beszámolója szerint a 2025/26-os szezonban az Emirates 30 millió eurót fizet a Milannak, míg a mez hátulján lévő Bitpanda illetve a „vállszponzor” MSC Crociere 5-5 millió eurót utal, vagyis a teljes összeg bónuszok nélkül 40 millió euróra rúg.
Ez a második legmagasabb összeg a Serie A-ban az Inter után, mely 41 millió eurós bevételre tesz szert. Ebből 30 millió eurót a Betsson Sport, 6 millió eurót a Gate, míg 5 millió eurót az U-Power fizet. A lista harmadik helyén a Juventus áll 32 millió eurós mezszponzori bevétellel, mely a következőképpen oszlik meg: a Jeep 19 millió euróval, a Visit Detroit és a Cygames 4-4 millió euróval, plusz a WhiteBit 5 millió euróval támogatja a klubot.
A Gazzetta kiemelte, hogy a soron következő szezontól, vagyis a 2026/27-es idénytől a Serie A-ban szereplő klubok közül a Milané lesz a legnagyobb bevétel a mezszponzorok jóvoltából, méghozzá 45 millió euróval, megelőzve az Intert és a Juventust is.
Ez annak köszönhető, hogy az új szerződés által a következő idénytől 35 millió euróra emelkedik az Emirates által fizetett szezononkénti fix összeg. Ráadásul ehhez további bónuszok társulnak különböző feltételek teljesülése esetén, így az Emirates-szerződésből származó bevétel elérheti a 40 millió eurót is.