Hivatalossá vált, hogy a Milan meghosszabbította az együttműködését a BMW autógyártó vállalattal.
Tovább folytatódik a két ikonikus márka együttműködése. A klub négy évvel ezelőtt, 2021-ben kezdte meg a partnerségét a BMW-vel és az együttműködés az elkövetkező években is tartani fog. A Milan a hivatalos honlapján számolt be arról, hogy meghosszabbították a partneri szerződést.
„Az AC Milan és a BMW hivatalosan is bejelenti, hogy meghosszabbították a 2021-ben kezdődött együttműködésüket, így továbbra is a BMW Group olaszországi részlege lesz a Milan hivatalos autóipari partnere, emellett a klub prémium partnerei között szerepel.” – olvasható a Milan által közzétett közlemény.
Maikel Oettle, a Milan kereskedelmi igazgatója: „Amikor két ikonikus márka találkozik, akkor az nem csupán egy együttműködést jelent, hanem egy közös jövőkép építését, mások inspirálását és maradandó alkotását. Pontosan ezt tettük közösen a BMW-vel az elmúlt négy évben és szélesítettük a partnerségünket illetve értéket teremtettünk. A Milan és a BMW is vezető illetve úttörő a saját területén, példaként szolgálva az iparágakban és azon túl is. Egy közös ambíció hajt bennünket: az innováció, a változások előrejelzése és a hiteles kapcsolatok kiépítése. Együtt továbbra is azon dolgozunk, hogy inspiráljuk az új generációkat, közelebb hozzuk egymáshoz a közösségeinket és kézzelfogható, pozitív hatást gyakoroljunk a társadalomra.”
A partnerség keretein belül a BMW logója megjelenik a klub hivatalos felületein, a San Siróban és Milanellóban is, továbbá a német autógyártó vállalat egy autóflottát állít a klub rendelkezésére a játékosok, a vezetőség és a szakmai stáb tagjainak részére.