Csütörtökön a Puma és a Milan közösen hivatalosan is nyilvánosságra hozta a 2025/26-os szezonra tervezett hazai mezt.
A hagyományoknak megfelelően az idény utolsó fordulóját megelőzően bemutatták a Milan újdonsült hazai mezét a Puma sportszergyártó jóvoltából, mely 2018 óta a klub hivatalos sportszergyártója.
A Puma tervezése alapján szélesebb piros-fekete csíkozás szerepel a mezen és a klub történetében először a címer a hazai szerelésen monokróm, azaz egyszínű lesz, méghozzá piros színű, fehér kontúrral. A dizájnban az ikonikus piros-fekete csíkozás lángmintákkal egészül ki, utalva a Milan egyik szimbólumára, az ördögre.
Az új hazai mez szombaton fog debütálni a Monza elleni mérkőzésen a San Siróban a Serie A utolsó fordulójában. A mezhez fekete nadrág tartozik piros csíkkal a hátulján.
Maiek Oettle, a Milan kereskedelmi igazgatója: „Az új hazai mez tükrözi a klub örökségét a hagyományainkra építő, ugyanakkor az innováció elemeit is tartalmazó dizájnon keresztül. A dizájn inspirációt merít a színeinkből és a szimbólumainkból, folytatva azt a stílusirányzatot, amelyet a Pumával együttműködve kialakítottunk az elmúlt szezonok során. Az eredmény egy olyan mez, amely ötvözi a történelmet és az innovációt, miközben hű marad a gyökereinkhez.”
Marco Mueller, a Puma csapatsport részlegének igazgatója: „A dizájn a múltból merít ihletet, de egyértelműen a modern szurkolók igényeire van szabva. Nagy öröm számunkra, hogy bemutathatunk egy olyan mezt, amely ennyire összhangban van a Milan eredeti víziójával és alapelveivel, amely azóta világszerte szurkolók millióinak szívéhez nőtt. Ez a mez mindenkit emlékeztetni fog arra a félelemre, amit a Milan képes kelteni az ellenfelekben és biztosítja, hogy a Rossoneri tüzet hozzon a pályára.”
KÉPEK:


















HAZAI KAPUSMEZ:






SZAVAZÁS:
