A Milan a hivatalos honlapján jelentette be egy új mezszponzor érkezését, így mostantól a Bitpanda logója is szerepelni fog a csapat mezein.
A milánói együttes és a Bitpanda 2024 nyarán kezdett szponzorációs együttműködésbe és a vállalat csatlakozott a Rossoneri prémium partnerei közé illetve a klub hivatalos kriptokereskedési partnerévé vált.
A Milan egy hivatalos közleményben jelentette be, hogy a Bitpanda lett a Milan új mezszponzora, így az osztrák vállalat logója az Inter elleni milánói derbitől kezdve a csapat mezének hátulján fog szerepelni a név és mezszám alatt.
A Bitpanda egy vezető online kereskedési platform Európában és ezzel az együttműködéssel tovább erősíti a jelenlétét Olaszországban. Fontos megjegyezni, hogy a szponzoráció csak a Milan férfi csapatának mezén való láthatóságra terjed ki, így a női csapat és a Primavera együttes mezein nem fog megjelenni.
A CalcioFinanza tájékoztatása szerint a Bitpanda évi 5 millió eurót fizet a Milannak a mez hátulján való megjelenésért. Az elmúlt években a Wefox volt a klub hátsó mezszponzora, viszont az előző idény végén véget ért a megállapodás.