Christian Pulisic jelentős marketingértékkel rendelkezik és ezt jól tükrözi a mezértékesítések nagy mértékű növekedése az elmúlt egy hétben.
A 24 éves támadó szerződtetését a múlt héten jelentette be a Milan és a transzfer megvalósulásában a játékos képességei és kvalitásai mellett minden bizonnyal fontos szerepet játszott a marketingértéke is, hiszen ő az amerikai válogatott csapatkapitánya és egyben évek óta a legnagyobb futballsztár a hazájában. A Milan célja, hogy nyisson az USA-piac felé és Pulisic sokat segíthet a klub népszerűsítésében.
Pulisic-nek több mint 9 millió követője van a közösségi médiában az Instagramon, a Twitteren és a Tiktokon keresztül. A MilanNews tájékoztatása szerint a Milan összesen 46 millió fő elérést és 17 millió videómegtekintést produkált az amerikai futballista szerződtetésével kapcsolatos posztokkal a különböző közösségi platformokon.
Már az első napoktól kezdve érezhető a Pulisic-effektus és a legnagyobb hatása a mezeladásokra van. Az átigazolás bejelentése után több mint két és félszeresére, 266 százalékkal nőtt a forgalom a Milan hivatalos üzleteiben és az amerikai vásárlók aránya 9 százalékról 43 százalékra emelkedett.
A Pulisic nevével és 11-es mezszámával ellátott mezek 90 százalékát az Egyesült Államokból vásárolták és a bejelentés óta a teljes mezeladások 45 százalékát Pulisic mezei tették ki a Milan hivatalos üzleteiben.
2 hozzászólás
Ha jol emlekszem C.Ronaldo Realba igazolasakor volt hir, hogy az arat 1 het alatt mezeladasbol behozta arat (persze ami nem 100%ban a csapat kapott).
De ez is bevetel.
Jól emlékszel