A Milan új partnerséget jelentett be az AB InBev amerikai sörgyártó vállalattal.
A klub az elmúlt időszakban számos partneri szerződést kötött és a legnagyobb üzlet kétségtelenül az Emiratesszel való együttműködés meghosszabbítása volt, de a Bitpandával, a BMW-vel és az Eneosszal is hosszabbított a klub. Továbbá új szponzoráció jött létre többek között a Coca-Colával, a Q8 Oilsszal és az Enellel is.
„Az AC Milan és az AB InBev, a világ egyik vezető sörgyártója büszkén jelenti be az új közös partnerségét, amelynek keretében a világszerte ikonikussá vált Bud márka lesz a Milan hivatalos sörpartnere és regionális partnere.” – olvasható a Milan bejelentése.
A Bud sört az Anheuser-Busch gyártja, amely ma már az AB InBev globális cégcsoport része és az Egyesült Államokban, St. Louisban fejlesztették ki 1876-ban. A klub tájékoztatása szerint a Bud sör minden vendéglátóhelyen, a büfékben és a VIP-részlegen is kizárólagosan elérhető lesz a szurkolók számára a San Siróban.
Maikel Oettle, a Milan kereskedelmi igazgatója: „Örömmel köszöntjük a Bud sört a Rossoneri-család hivatalos sörpartnereként. Célunk, hogy a szurkolóknak különleges pillanatokat nyújtsunk, ezáltal tovább emelve a hangulatot a San Siróban. Az AB InBev vállalattal szeretnénk tovább erősíteni ezt a köteléket, hogy minden mérkőzés valódi közös élmény legyen.”
Az elmúlt években a Milan a Peroni sörgyártóval állt szerződésben és partnerségben.

