Együttműködés jött létre a Milan és a világhírű üdítőital márka, a Coca Cola között – erről a klub egy hivatalos közleményben számolt be.
„Az AC Milan és a Coca-Cola örömmel jelenti be az exkluzív partnerségük kezdetét, amelynek keretében az üdítőital gyártó vállalat csatlakozik a klub regionális partnereinek családjához. A Coca-Cola lesz a Milan hivatalos üdítőital partnere és a Powerade pedig a hivatalos sportital partnere Olaszországban.” – áll a Milan által közzétett közleményben.
Ettől a szezontól a Milan és a Coca-Cola egy DJ-részleget hoz létre a San Siro stadionban, ahol fellépő művészek varázsolják felejthetetlenné a mérkőzések előtti pillanatokat és szórakoztatják a közönséget. Az együttműködés részeként exkluzív digitális tartalmakat, közösségi aktivitásokat és társadalmi kezdeményezéseket hoznak létre. Emellett a Coca-Cola és a Powerade márkák megjelennek a San Siróban és a márkák logója látható lesz a klub hivatalos felületein.
Maikel Oettle, az AC Milan kereskedelmi igazgatója: „Büszkék vagyunk arra, hogy a Coca-Colát a partnereink között üdvözölhetjük. Ez az együttműködés két ikonikus globális márkát egyesít, amelyek olyan közös értékeket vallanak, mint a szenvedély, a befogadás és a csapatszellem. Közösen szeretnénk a szurkolóink számára olyan egyedi élményeket nyújtani, amelyek gazdagítják a játék 90 percét és tovább erősítik a Milan szerepét globális kulturális színtérként.”
Paola Donelli, a Coca-Cola Italy marketing igazgatója: „Nagy örömmel jelentjük be a partnerségünket az AC Milannal, egy olyan klubbal, amely történelmet írt az olasz és a nemzetközi futballban. Ez egy fontos lépés és megerősíti elkötelezettségünket a sport világa iránt, amely a szenvedély, az osztozás és a befogadás motorja. A Rossoneri mellett lenni nagyszerű lehetőség számunkra, hogy kapcsolatba kerüljünk a családokkal és a szurkolókkal.”
A Coca-Cola 98 éve, azaz 1927 óta van jelen Olaszországban és mostantól hivatalos partnerségben áll a Milannal.